Twój koszyk

Zamknij

Zwroty i reklamacje


W Chrapnij.pl zwrot lub reklamacja zakupionego produktu jest prosta jak 1, 2, 3! 

1. Wydrukuj  2. Spakuj 3. Wyślij


Zwrot

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz śmiało dokonać jego zwrotu w terminie 30 dni od daty dostawy, bez żadnego tłumaczenia "dlaczego". Wymagamy jedynie, aby produkt nie posiadał żadnych śladów użytkowania oraz był w swoim oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi metkami, ulotkami oraz etykietami wchodzącymi w jego skład.

1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu: oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy;
2. Wypełniony formularz oraz zwracany produkt umieść w pudełku;
3. Wyślij wszystko przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

Chrapnij.pl
ul. Główna 54
89-510 Bysław

(Podany adres prosimy używać tylko w celu zwrotu towaru. Jeżeli chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie, skorzystaj z jednej z metod dostępnych na tej stronie)

Po otrzymaniu produktu sprawdzimy jego stan i jeżeli nie stwierdzimy żadnych śladów użytkowania, a produkt dotrze do nas w oryginalnym opakowaniu, zwrócimy Ci pieniądze najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania produktu.

UWAGA!
Upewnij się, że zwracany produkt jest dobrze i szczelnie zapakowany/zabezpieczony przed wysłaniem. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia produktu powstałe w trakcie transportu.

Szczegółowe zasady i podstawy prawne dokonywania zwrotów (odstąpienia od umowy) są opisane w Regulaminie, pkt 8.



Reklamacja

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie podlegają kontroli jakości, są nowe i objęte dwuletnią rękojmią. Jednakże w przypadku wystąpienia wady produktu, Chrapnij.pl ponosi za nią pełną odpowiedzialność. Reklamację można zatem składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu: formularz zgłoszenia Reklamacji;
2. Wypełniony formularz oraz reklamowany produkt umieść w pudełku;
3. Wyślij wszystko przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

Chrapnij.pl
ul. Główna 54
89-510 Bysław

(Podany adres prosimy używać tylko w celu reklamacji towaru. Jeżeli chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie, skorzystaj z jednej z metod dostępnych na tej stronie)

Po otrzymaniu produktu rozpatrzymy Twoją reklamację i wyślemy informację zwrotną, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania produktu.

Szczegółowe zasady i podstawy prawne reklamacji są opisane w Regulaminie, pkt 6.